جوک های جدید 3


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بچه های جنت مکان و آدرس gnn-kids.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خوش گذشت؟؟


 

http://www.uplooder.net/ 


 

وصـیـت کـردم هـرکـی تـو مـراسـم خـتـمـم گـفـت : “خـدا بـیـامـرزدش ، راحـت شـد”بـا لـبـه ی سـیـنـی حـلـوا چـنـان بـکـوبـن تـو دهـنـش تـا اونـم راحـت شـه بـیـاد پـیـش مـن !!!
والا جـای مـن اظـهـار نـظـر میـکـنـه

 


 

ﺍﻭﻧﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺯﯾﺎﺩ ﻣﯿﺨﻮﺍﺑﻦ ﺗﻨﺒﻞ ﻧﯿﺴﺘﻦ
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺍﻧﮕﯿﺰﻩ ﺍﯼ ﻭﺍﺳﻪ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﺷﺪﻥ ﻧﺪﺍﺭﻥ ! ﻭﮔﺮﻧﻪ ﺷﻤﺎ ﺑﮕﻮ
ﻓﺮﺩﺍ
ﺳﺎﻋﺖ 5 ﺻﺐ ﺑﺮﯾﻢ ﺗﺎﯾﻠﻨﺪ ، ﻫﺮ ﮐﯽ ﭘﺎ ﻧﺸﻪ ...!

 


 

من بد شانسیمو از همون دوران بچگی وقتی که تخم مرغ رو کاشتم و بهش آب دادم؛ولی مرغ نشد فهمیدم..!



 

میگفتن علف باید به دهن بزی شیرین بیاد
یک عمر خودمونو کشتیم شیرین ترین علف دنیا بشیم غافل از این که اصلا “طرف بز نبود”
“گـــــاو” بود

 


 

تو خارج وقتی بچه میترسه میبرنش پیش روانشناس تحت مراقبت..
حالا من بچه بودم از سوسک میترسیدم عموم میگرفت سوسکرو مینداخت تو یقم :|

 


 

اگه تو ایران یه فیلمی ساخته بشه که تویه اون فیلم لیوان بشکنه بعد طرف موقع جمع کردنش دستشو نبرید من بهش اسکار میدم

 


 

 

پلیسه به یارو میگه :گواهینامه داری؟میگه :بزار داشبورد رو ببینم شانس بیاری که داشته باشم ، کارت راه بیفته !

 


 

همیشه می گن شکست مقدمه پیروزیه، فقط نمی دونم ما کی می خواهیم از دور مقدماتی صعود کنیم؟

 


 

دیشب خواب دیدم مازراتی خریدم
.
.
.
.
.

ولی داخلش مثل 206 بود


.
.
.
.
.

ضمیر ناخوداگاهم هیچ تصوری از داخل مازراتی نداشت

واسه همین داخل لوکس ترین ماشینی که تا حالا سوار شدم رو پخش کرد

 


 

 

 من ولنتاین همه تونو بلاک میکنم اعصاب ندارم
هی بیاین بگین :
من وکادوم
من و عشقم
من و خرسم
من و شکلاتام
من و کوفت !
من و مرض !
والا! تازشم از شب قبلش قرص اعصاب میخورم ، میکپم

مدیونی فک کنی حسودما ، گفتمممممم مدیونیییییی

 


 

پسر پست گذاشته من یه اذریم..... بعد خصلتای اذر ماهی هارو گفته .....
بعد یه دختره کامنت گذاشته یاشاسین اذربایجان!


آمریکا ننگ به نیرنگ تو.....همش بلوف میای
حمله کن دیگه...

 


 

ﺭﻭﺯﯼ ﭘﺴﺮﯼ ﺑﺮﺍﺩﺭ ﮐﻮﭼﮑﺘﺮﺵ ﺭﺍ ﻧﺰﺩ ﺧﻮﯾﺶ
ﻓﺮﺍ ﺧﻮﺍﻧﺪ ﻭ ﻓﺮﻣﻮﺩ ﺑﺮﺍﺩﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﺩﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﺗﻮ
ﺑﯿﺎﻣﻮﺯﻡ ﮐﻪ ﺗﺎ ﺍﻧﺘﻬﺎﯼ ﻋﻤﺮ ﺩﻝ ﮐﺴﯽ ﺭﺍ ﻧﺸﮑﻨﯽ،ﺑﺮﻭ
ﯾﮏ ﻣﯿﺦ ﺑﺰﺭﮒ ﺗﻬﯿﻪ ﮐﻦ ﻭ ﺑﯿﺎﻭﺭ ..ﺑﺮﺍﺩﺭ ﮐﻮﭼﮏ
ﺍﻧﺪﮐﯽ ﺑﻌﺪ ﺑﺎ ﻣﯿﺦ ﻃﻮﯾﻠﯽ ﺑﺎﺯﮔﺸﺖ ﻭ ﺑﺮﺍﺩﺭ ﺑﺰﺭﮒ
ﻣﯿﺦ ﺭﺍ ﺗﺎ ﺍﻧﺘﻬﺎ ﺑﻪ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﮐﻮﺑﯿﺪ،ﺳﭙﺲ ﺑﻪ ﺑﺮﺍﺩﺭ
ﮐﻮﭼﮏ ﮔﻔﺖ : ﻭﻗﺘﯽ ﺩﻟﯽ ﺭﺍ ﻣﯿﺸﮑﻨﯽ ﻫﻤﺎﻧﻨﺪ
ﮐﻮﺑﺎﻧﺪﻥ ﺍﯾﻦ ﻣﯿﺦ ﺑﻪ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﺍﺳﺖ،ﺣﺎﻝ ﻣﯿﺦ ﺭﺍ ﺩﺭ
ﺑﯿﺎﻭﺭ،ﺑﺮﺍﺩﺭ ﮐﻮﭼﮏ ﺑﺎ ﺯﻭﺭ ﺯﯾﺎﺩ ﻣﯿﺦ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺁﻭﺭﺩ ﻭ
ﺑﺮﺍﺩﺭ ﺑﺰﺭﮒ ﮔﻔﺖ،ﺩﯾﺪﯼ ﮐﻪ ﺟﺎﯼ ﻣﯿﺦ ﺭﻭﯼ ﺩﯾﻮﺍﺭ
ﻣﺎﻧﺪ؟ ! ﺍﻣﺎ ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺗﮑﻤﯿﻞ ﭘﻨﺪﺵ ﭘﺪﺭ ﻓﺮﺍ
ﺭﺳﯿﺪ ﻭ ﺩﻭ ﻓﺮﺯﻧﺪﺵ ﺭﺍ ﺑﺎ ﯾﮏ ﻣﯿﺦ ﺩﺭ ﺩﺳﺖ ﻭ
ﺳﻮﺭﺍﺧﯽ ﺑﺮ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﺩﯾﺪ ﻭ ﻓﺮﻣﻮﺩ : کره خرا ﻣﺎ
ﺍﯾﻨﺠﺎ ﻣﺴﺘﺎﺟﺮﯾﻢ صابخونه میرنه پس کله ی باباتون ..ﭼﺮﺍ اخه ریدین تو ﺩﯾﻮﺍﺭ ریدم ﺗﻮ پانکراس داییتون که اومده مادرتونو برده خونه شون و شما بی پدرهارو تنها گذاشته خونه
خو تخمسگا بزنین چش و چال همو در بیارین اگه بیکارین به دیوار چکار دارین جواب اون صابخونه رو چی بدم خو
سپس با همان میخ و و دو تیپا چنان رید به هیکلشون که
ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﺁﻣﻮﺯﻧﺪﻩ ﯼ ﻣﺎ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ،ﻓﻨﺪﺍﻧﺴﯿﻮﻥ ﺧﻮﻧﻪ
ﺑﻪ فنا ﺭﻓﺖ ......

 


 

ﺑﺮﺍﯾﺖ ﺩﺭ ﺭﻭﯾﺎﻫﺎﯾﻢ ﮔﯿﺘﺎﺭ ﻣﯿﺰﻧﻢ ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺁﺧﻪ ﺗﻮ ﻭﺍﻗﻌﯿﺖ ﮔﯿﺘﺎﺭ ﻫﻨﻮﺯ ﯾﺎﺩ ﻧﮕﺮﻓﺘﻢ
ﻧﻬﺎﯾﺘﺎ ﺑﺘﻮﻧﻢ ﺑﺎ ﺩﺑﻪ ﺑﺮﺍﺕ ﺑﻨﺪﺭﯼ ﺑﺰﻧﻢ..........

 


 

پسرا وقتی همدیگرو میبینن………
.
.
.
بَــــــــــــــــــــــــــــــــــــــع اصغر
بَــــــــــــــــــــــــــــــــــــــع ممد

آدم میگه دوتا گوسفند دارن باهم حرف میزنن|:

 


 


 


 




:: موضوعات مرتبط: سرگرمی , جوک , Winston , ,
:: برچسب‌ها: جوک جدید , جوک , جوک جديد , جوک 93 , لطيفه , جي ان ان کيدز , gnn kids , gnn-kids , کلاه قرمزي , ببعي , پسر عمه زا , جوک جديد 94 , جوک جديد 95 , بترک از خنده , نمکدون , نمکستان , جوکستان جوک رشتي , فيس دوق , فيس بوق , استاتوس طنز , ,
:: بازدید از این مطلب : 976
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : WINSTON
ت : سه شنبه 21 / 10 / 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');